jueves, 5 de mayo de 2016

Braña las Navariegas







Preciosa braña Tebergana asitiada nes proximidaes del puertu Ventana, d'antiguo sirvía de camín a los vaqueiros d'alzada nel so camín a Torrestío y Torrebarrio. Estremar en dos nucleos de corros y cabanes, la parada d´Enriba y la parada d´Embaxu.
Cerca de 3 hores llevónos llegar a esti enclave col enfotu de fotografiar la Vía Lactea, de xacíu les condiciones yeren les apropiaes  poca lluna, cielu llimpiu y poca contaminación llumínica, jajajjaajja eso creíamos porque les lluces d'Uviéu y Mieres víense reflexaes nel cielu; entá asina la espera hasta les trés de la madrugada dio los sos frutos y pudi realizar una panorámica de 6 semeyes verticales pa captar el so percorríu, que de casualidá se dirixe a Uviéu......¿va dir de fiesta? jajajajjajaj.













Preciosa braña Tebergana situada en las proximidades del puerto Ventana, antiguamente servía de paso a los vaqueiros de alzada en su camino a Torrestío y Torrebarrio. Se divide en dos nucleos de corros y cabañas, la parada d´Enriba y la parada d´Embaxu.
Cerca de 3 horas nos llevó llegar a este enclave con la intención de fotografiar la Vía Lactea, por supuesto las condiciones eran las apropiadas muy poca luna, cielo limpio y poca contaminación lumínica, jajajjaajja eso creíamos porque las luces de Oviedo y Mieres se veían reflejadas en el cielo; aún así la espera hasta las tres de la madrugada dio sus frutos y pude realizar una panorámica de 6 fotos verticales para captar su recorrido, que casualmente se dirige a Oviedo......¿se irá de fiesta? jajajajjajaj.

No hay comentarios:

Publicar un comentario