viernes, 12 de febrero de 2016

San Pedro de Plecín




Nel pueblu de Alles, capital de Peñamellera Alta, alcuéntrase esta ilesia d'estilu románicu del sieglu XII (Info)
Anguaño atópase dafechu en ruines pero'l so preciosu pórticu llamó la nuesa atención y como non, quixímos retratalo como más nos gusta....de nueche.
El cielu nun acompañaba y les predicciones del tiempu nun yeren les más favorables pero decidimos dinos pa Alles, alcontrar la ilesia y pasar una ratada faciendo semeyes, pero'l del tiempu nun falló y solo pudimos llevanos un par de semeyes yá que l'aire volviose na nuesa contra y la lluvía apaeció en forma de nube y tuvimos que recoyer tou a la carrera por que nun se moyara, ye lo qu'hai.
Pa realizar les semeyes usamos una llinterna templada pal pórticu, una lluz templao con xel naranxa pal interior y el contra y un toque de llana d'aceru pa la 2ª semeya.



En el pueblo de Alles, capital de Peñamellera Alta, se localiza esta iglesia de estilo románico del siglo XII (Info)
Hoy en día se encuentra completamente en ruinas pero su precioso pórtico llamó nuestra atención y como no, quisimos retratarlo como más nos gusta....de noche.
El cielo no acompañaba y las predicciones del tiempo no eran las más favorables pero decidimos irnos para Alles, localizar la iglesia y pasar un buen rato haciendo fotos, pero el del tiempo no falló y solo pudimos llevarnos un par de fotos ya que el aire se volvió en nuestra contra y la lluvía apareció en forma de tormenta y tuvimos que recoger todo a la carrera para que no se mojara, es lo que hay.
Para realizar las fotos usamos una linterna cálida para el pórtico, una luz cálida con gel naranja para el interior y el contra y un toque de lana de acero para la 2ª foto.

No hay comentarios:

Publicar un comentario