viernes, 29 de enero de 2016

La Molinera de Sabadille


La Bruxa del Molín-LaBruja del Molino

Cunten, según escuchemos y lleamos, qu'en Sabadille (Santo Adriano) nun esisten habitantes o en dalgún llugar dígannos que solamente unu.
Na nuesa visita a esti preciosu llugar atopamos a más d'unu y toos d'una manera o otra avisaben a la Molinera, ten curiáu cola bruxa del Molín, dicía-y la bruxa Avería a la Molinera;  voi matate, dicía-y la bruxa del Molín a la Molinera y entrín y non avisu y avisu avagónos llantar nuesa cámara, encender les nueses lluces y contemplar lo qu'ellí asocedió.
Toles escenes fueron allumaes con llinternes de lluz templao y colorada, el vestuariu y maquillaxe corrió cuenta de Susana, les modelos fueron Chyky, Susana, Estela y Alba; el vinu púnxolo Alberto y joer......que bien lo pasamos.


La bruxa Averia, la bruxa del Molín y la Molinera - La bruja Averia, la bruja del Molino y la Molinera



Cuentan, según escuchemos y leamos, que en Sabadille (Santo Adriano) no existen habitantes o en algún lugar nos digan que solamente uno.
En nuestra visita a este precioso lugar nos encontramos a más de uno y todos de una manera u otra avisaban a la Molinera, ten cuidado con la bruja del Molino, le decía la bruja Avería  a la Molinera; voy a matarte, le decía la bruja del Molino a la Molinera y entre tanto aviso y aviso nos dio tiempo a plantar nuestra cámara, encender nuestras luces y contemplar lo que allí ocurrió.
Todas las escenas fueron iluminadas con linternas de luz cálida y roja, el vestuario y maquillaje corrió cuenta de Susana, las modelos fueron Chyky, Susana, Estela y Alba; el vino lo puso Alberto y joer......que bien lo pasamos.


Avisámoste Molinera-Ya te avisamos Molinera



Les actrizes-Las actrices

No hay comentarios:

Publicar un comentario