lunes, 4 de enero de 2016

Augustobriga






Augustobriga fué, nel so tiempu, nun conceyu romanu a veres del Tajo, qu'en dómina medieval pasó a llamase Talavera la Vieja. Esta población quedaría somorguiada cuando se creó'l banzáu de Valdecañas(Cáceres), pero los restos romanos qu'ellí s'atopaben, el templu de los Mármoles y la Cilla, fueron reconstruyíos a vera del banzáu, na carretera que va de Navalmoral del Matu a Guadalupe.
Esisten infinidá de semeyes d'estes impresionantes columnes y aprovechando el regresu d'unes vacaciones, nun pudimos aguantar la tentación de pasar una nueche al abelugu de estes piedres y poder disparar la cámara pa prindar la so inmensidá na escuridá de la nueche.

Info



Augustobriga fué, en su tiempo, en un municipio romano a orillas del Tajo, que en época medieval pasó a llamarse Talavera la Vieja. Esta población quedaría sumergida cuando se creó el embalse de Valdecañas(Cáceres), pero los restos romanos que allí se encontraban, el templo de los Mármoles y la Cilla, fueron reconstruidos a orilla del embalse, en la carretera que va de Navalmoral de la Mata a Guadalupe.
Existen infinidad de fotos de estas impresionantes columnas y aprovechando el regreso de unas vacaciones, no pudimos resistir la tentación de pasar una noche al abrigo de estas piedras y poder disparar la cámara para capturar su inmensidad en la obscuridad de la noche.

Info




No hay comentarios:

Publicar un comentario