jueves, 17 de diciembre de 2015

Peligru nes Cais - Peligro en las Calles






Peligru nes cais foi la mio última sesión pintando con lluz, nesta ocasión tocó-y el vez al mio gran amigu Lucas Morán. Yá tenía ganes de pillalo y en proponiéndo-y la idea encantólu, quedamos un día tal a hora tal y fuimos a una localización abandonada onde dar un pocu de rienda suelta a la nuesa imaxinación y divertinos un ratu, como modelu foi un luxu trabayar con el y seguro que nun va ser la postrera.
Pa la realización de les semeyes usé ferramientes básiques nesti tipu d'imaxes, filo lluminosu, llinterna de lluz frío y templada y un inventu caseru p'asemeyar un pocu'l fueu de les ruedes de la siella, tampoco quería enllenar de colores y formes a esti despiadáu moteru caleyeru.



Peligro en las calles ha sido mi última sesión pintando con luz, en esta ocasión le ha tocado el turno a mi gran amigo Lucas Morán. Ya tenía ganas de pillarlo y tras proponerle la idea le encantó, quedamos un día tal a hora tal y nos fuimos a una localización abandonada donde dar un poco de rienda suelta a nuestra imaginación y divertirnos un rato, como modelo ha sido un lujo trabajar con el y seguro que no será la última.
Para la realización de las fotos usé herramientas básicas en este tipo de imágenes, hilo luminoso, linterna de luz fría y cálida y un invento casero para simular un poco el fuego de las ruedas de la silla, tampoco quería llenar de colores y formas a este despiadado motero callejero.


No hay comentarios:

Publicar un comentario