domingo, 22 de noviembre de 2015

La Lluz - La Luz





Empezamos un nuevu estilu fotográficu, el Light Painting con modelos. Esti tipu de semeyas son tou un retu pa nós por qu'hai qu'entender bien, pero que perbién la lluz y neso tamos, aprendiendo. Les úniques ferramientes qu'usamos son la cámara, el trípode y una serie de llinternes y accesorios pa crear distintos efectos, y nunca creamos nengún elementu en Photoshop.
El primer trabayu, un pocu seriu ficimoslo nuna nave abandonada nes proximidaes de Santiago  d'Ambiedes cola participación como modelos de Nerea Fernandez Revuelta y Aitor Díaz Allende y los habituales del equipu Jose Ferreras y Chyky Losilla como asistentes de llume y otros menesteres bien necesarios pa estes sesiones, cerveces, pinchos y cafés.
Equí amuésovos trés fotografies de la sesión, espero que vos gusten.




Comenzamos un nuevo estilo fotográfico, el Light Painting con modelos. Este tipo de fotografías son todo un reto para nosotros por que hay que comprender muy, pero que muy bien la luz y en eso estamos, aprendiendo. Las únicas herramientas que usamos son la cámara, el trípode y una serie de linternas y accesorios para crear diferentes efectos, y nunca creamos ningún elemento en Photoshop.
El primer trabajo, un poco serio lo hicimos en una nave abandonada en las proximidades de Santiago de Ambiedes con la participación como modelos de Nerea Fernandez Revuelta y Aitor Díaz Allende y los habituales del equipo Jose Ferreras y Chyky Losilla como asistentes de iluminación y otros menesteres muy necesarios para estas sesiones, cervezas, pinchos y cafés.
Aquí os muestro tres fotografías de la sesión, espero que os gusten.




No hay comentarios:

Publicar un comentario