viernes, 6 de noviembre de 2015

De Norte a Sur







El pasáu mes de setiembre dedicamoslo a viaxar, de nuevu, per esti país que tanto nos encantar y atráinos, Marruecos. La ruta empezó en Tánger moviéndonos unos díes pola mariña Atlántica llegando a Safi onde nos desvíamos al alcuentru del nuesu amigu Zacarías  nel pueblu de monte de Aïn Leuh, d'esta zona yá vos amosé dalguna semeya. Na mariña atlántica visitamos el pueblu de Moulay Bousselham, un pequenu pueblu pesqueru onde reina la tranquilidá y bien bonos paisaxes.
Una vegada atopamos col nuesu amigu "Zaca" empezamos el viaxe escontra'l sur, a les famoses dunes de Merzouga, onde arrendamos un tou terrenal pa poder pasar una nueche nesti estensu y misteriosu llugar, acompañaos de les estrelles y la lluna.
Como veis tou un viaxe de Norte a Sur, les fotografíes que vos amueso son panorámiques de delles fotografíes verticales xuníes en Photoshop.
El puertu de Moulay Bousselham y les famoses dunes de Merzouga so la lluna llena.
Si tenéis oportunidá, nun dexéis de visitar esti maraviyosu país onde vais afayar un momton de nueves sensaciones y nun duldar, repito nun duldar de fundivos coles sos xentes y la so cultura, toa una aventura de contrastes y emociones que nunca vais escaecer.



El pasado mes de septiembre lo dedicamos a viajar, de nuevo, por este país que tanto nos encanta y nos atrae, Marruecos. La ruta comenzó en Tánger desplazándonos unos días por la costa Atlántica llegando a Safi donde nos desvíamos al encuentro de nuestro amigo  Zacarías en el pueblo de montaña de Aïn Leuh, de esta zona ya os he mostrado alguna foto. En la costa  atlántica visitamos el pueblo de Moulay Bousselham, un pequeño pueblo pesquero donde reina la tranquilidad y muy buenos paisajes.
Una vez nos encontramos con nuestro amigo "Zaca" comenzamos el viaje hacia el sur, a las famosas dunas de Merzouga, donde alquilamos un todo terreno para poder pasar una noche en este extenso y misterioso lugar, acompañados de las estrellas y la luna.
Como veis todo un viaje de Norte a Sur, las fotografías que os muestro son panorámicas de varias fotografías verticales unidas en Photoshop.
El puerto de Moulay Bousselham y las famosas dunas de Merzouga bajo la luna llena.
Si tenéis oportunidad, no dejéis de visitar este maravilloso país donde descubriréis un momton de nuevas sensaciones y no dudéis, repito no dudéis de fusionaros con sus gentes y su cultura, toda una aventura de contrastes y emociones que nunca olvidaréis.

No hay comentarios:

Publicar un comentario