martes, 18 de agosto de 2015

Torre de Yabio








Siguimos  la nuesa sección de torres con esta que ta asitiada nel pueblu de Yabio (Carreño). Posiblemente l'orixe d'estes ruines sía romanu, y que sobre estes se llevantara'l castiellu na dómina del reinu de Asturies.
Anguaño solo queda de pies, los restos d'una paré de la torre, asitiada nuna propiedá privada, solicitamos permisu a los propietarios pa realizar unes semeyes nocherniegues y que nun se sollertaren cuando vieren les nueses llinternes. Mientres la lluna de xunu decidimos realizar la sesión, el fuerte llume de la lluna nun acababa de convencenos polo que decidimos fotografiar la so cara oculta, muncho más curiosa que la otra.
La resultancia foi este, espero que vos guste.


Continuamos  nuestra sección de torres con esta que está situada en el pueblo de Yabio (Carreño). Posiblemente el origen de estas ruinas sea romano, y que sobre estas  se levantara el castillo en la época del reino de Asturies.
Hoy en día solo queda en pie, los restos de una pared de la torre, situada en una propiedad privada, solicitamos permiso a los propietarios para realizar unas fotos nocturnas y que no se alarmasen cuando vieran nuestras linternas. Durante la luna de junio decidimos realizar la sesión, la fuerte iluminación de la luna no acababa de convencernos por lo que decidimos fotografiar su cara oculta, mucho más atractiva que la otra.
El resultado ha sido este, espero que os guste.

No hay comentarios:

Publicar un comentario