jueves, 13 de agosto de 2015

Alcordances del Pasáu - Recuerdos del Pasado




Mientres la última lluna de xunetu, la llamada lluna azul, visitamos el pueblu abandonáu d'A Paicega (Pezós). Esti pueblu foi construyíu a mediaos de los años 40 p'agospiar a el trabayadores, y les sos families, de la construcción del banzáu de Grandas de Salime. Más Info
Anguaño solo queda en Pié la so ilesia, bien peculiar por el so estilu a les construcciones nórdiques. Este yera'l nuesu principal oxetivu a fotografiar, pero la lluna llena nun nos dexó realizar tou lo que queríamos, pero hai que volver yá que merez la pena realizar una bona sesión de toos eses alcordances.
Este ye la resultancia de la nuesa 1ª visita, una gociada poder dormir nesti pueblu y recordar  el pasáu cola compañía del firmamentu.




Durante la última luna de julio, la llamada luna azul, visitamos el pueblo abandonado de A Paicega (Pesoz). Este pueblo fue construido a mediados de los años 40 para alojar a los trabajadores, y sus familias, de la construcción del embalse de Grandas de Salime. Más Info
Actualmente solo queda en Pié su iglesia, muy peculiar por su estilo a las construcciones nórdicas. Este era nuestro principal objetivo a fotografiar, pero la luna llena no nos dejó realizar todo lo que queríamos, pero hay que volver ya que merece la pena realizar una buena sesión de todos esos recuerdos.
Este es el resultado de nuestra 1ª visita, una gozada poder dormir en este pueblo y recordar  el pasado con la compañía del firmamento.







No hay comentarios:

Publicar un comentario