jueves, 30 de julio de 2015

Tiempos Nuevos Tiempos Selvaxes - Tiempos Nuevos Tiempos Salvajes




Atopábamos de fin de selmana por el pueblu lleonés de Riañu y buscando una localización pa la nueche, asocediónos visitar el puertu de San Isidro.
Un llugar al que teníamos ganes de visitar dende va tiempu; mientres la tarde visitamos dellos enclaves y llamónos l'atención qu'a pocos Km. de la estación d'esquí, toa modernidá, infinidá de xente mientres l'iviernu, tiendes, discoteques, etc, atópase'l vecín pueblu de Isoba, famosu pel llagu qu'hai nes cercaníes, al pie  de el podemos contemplar los restos d'un vieyu chozo de pastores.
El chozo, signu d'identidá de la zona, de les xentes, d'una manera de vivir..... hestoria, cultura, atopase nun estáu más que penosu, demuéstranos la poca conciencia que tenemos de la nuesa hestoria, de la nuesa vida. Quixímos reflexar lo estraordinario de los llugares, modernos o antiguos, si miranse con sentimientos y por que non, so les estrelles.





Nos encontrábamos de fin de semana por el pueblo leonés de Riaño y buscando una localización para la noche, se nos ocurrió visitar el puerto de San Isidro.
Un lugar al que teníamos ganas de visitar desde hace tiempo; durante la tarde visitamos varios enclaves y nos llamó la atención que a pocos Km. de la estación de esquí, todo modernidad, infinidad de gente durante el invierno, tiendas, discotecas, etc, se encuentra el vecino pueblo de Isoba, famoso por el lago que hay en las cercanías,  junto a el podemos contemplar los restos de un viejo chozo de pastores.
El chozo, signo de identidad de la zona, de las gentes, de una manera de vivir..... historia, cultura, se encuentra en un estado más que penoso, nos demuestra la poca conciencia que tenemos de nuestra historia, de nuestra vida. Quisimos reflejar lo extraordinario de los lugares, modernos o antiguos, si se miran con sentimientos y por que no, bajo las estrellas.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario