jueves, 9 de julio de 2015

Dedicáu.... - Dedicado....

Dedicáu....  -  Dedicado.....


Dedicáu.... a tolos que dedicamonos a la fotografía nocherniega, personalmente dende un añu y mediu qu'empecé, esta nueva afición ta apurriéndome enforma dende un puntu de vista cultural y personal. Dedicáu..... a toles persones que como acompañantes, faen posible qu'una semeya fecha de nueche vea la lluz.
A estos postreros con especial interés, nel mio casu al mio hermanu y a la mio muyer, ensin ellos munches de les semeyes que realizo nun seríen una realidá. Ensin nengún interés especial siempres tán cuando más se precisen, casi nunca salgo con otros fotógrafos, bastante ye que, sinón por coincidencies, pero ellos siempres busquen un buecu p'aguantame....ponte equí, non un pocu más allá, alluma un pocu más embaxo, etc. seguru que yá -yos mola esto de sacar semeyes cuando toos duermen, jajajajjaa.

MUNCHES GRACIES.




La mio muyer - Mi mujer


Dedicado.... a todos los que nos dedicamos a la fotografía nocturna, personalmente desde un año y medio que empecé, esta nueva afición me está aportando mucho desde un punto de vista cultural y personal. Dedicado..... a todas las personas que como acompañantes, hacen posible que una fotografía hecha de noche vea la luz.
A estos últimos con especial interés, en mi caso a mi hermano y a mi mujer, sin ellos muchas de las fotos que realizo no serían una realidad. Sin ningún interés especial siempre están cuando más se necesitan, casi nunca salgo con otros fotógrafos, no por nada, sino por coincidencias, pero ellos siempre buscan un hueco para aguantarme....ponte aquí, no un poco más allá, ilumina un poco más abajo, etc. seguro que ya les mola esto de sacar fotos cuando todos duermen, jajajajjaa.

MUCHAS GRACIAS.


El mio hermanu - Mi hermano

2 comentarios:

  1. Pocas fotos de Gueirua como la tercera ... muy bonita (quiza una luz sobre tu hermano mas suave).
    Y la primera, como recorta la luz tu silueta.
    Saludos

    ResponderEliminar
  2. Gracies por tu comentario Juan Carlos.

    ResponderEliminar