viernes, 24 de abril de 2015

Molín del Bolao - Molino del Bolao




Diba tiempu que nun publicaba fotografíes panorámiques nel blogue, y creo qu'estas dos semeyes merecen la pena de que sían vistes. La fotografía panorámica apurre enforma a les imaxenes de paisaxes, por eso gústame tantu faer esti tipu de semeyes.
El molín del Bolao ye un enclave magníficu pa entender la fotografía de paisaxe, el ríu y la mar xuntanse ente cantiles espectaculares, y si averamos a les cercaníes del edificiu podemos afayar la fuerza de l'agua, necesaria pa esti tipu de construcciones.
 Pa ver esti enclave hai que movese a Cantabria, atopase ente los pueblos de Toñanes y Cóbreces y bien merez una parada si tamos pela zona.
Les condiciones de lluz nun fueron los meyores, pero l'oxetivu de la nuesa visita yera ver les posibilidaes d'una nocherniega, que seguro vamos realizar nun futuru, esperamos que vos gusten.




Hacía tiempo que no publicaba fotografías panorámicas en el blog, y creo que estas dos fotos merecen la pena de que sean vistas. La fotografía panorámica aporta mucho a las imágenes de paisajes, por eso me gusta tanto hacer este tipo de fotos.
El molino del Bolao es un enclave magnífico para entender la fotografía de paisaje, el río y la mar se juntan entre acantilados espectaculares, y si nos acercamos a las cercanías del edificio podemos descubrir la fuerza del agua, necesaria para este tipo de construcciones.
Para ver este enclave hay que desplazarse a Cantabria, se encuentra entre los pueblos de Toñanes y Cóbreces y bien merece una parada si estamos por la zona.
Las condiciones de luz no fueron las mejores, pero el objetivo de nuestra visita era ver las posibilidades de una nocturna, que seguro realizaremos en un futuro, esperamos que os gusten.

3 comentarios: