lunes, 27 de abril de 2015

Meandros del Nora




Declaráu Monumentu Natural, los meandros del ríu Nora marquen les llendes ente'l conceyu d'Uviéu y Les Regueres, esti conxuntu hidrogeológico formaser ente San Pedru Ñora y la so desaguada al ríu Nalón.
Estes dos panorámiques de 4 semeyes tienen un marxen, ente elles de 24 h., y nelles quiero amosar la importancia que'l cielu tien na fotografía de paisaxe. Nesi espaciu de tiempu'l paisaxe en sí nun camuda pa nada, pero'l cielu fai de cada semeya una imaxe distinta.
Una ruta per unu de les paraxes más sorprendentes d'Asturies, que de xuru munchos nun conozáis y que vos animo a que visitéis, nun dexavos nel camín una pequena parada na ilesia prerrománica de San Pedru Ñora.





Declarado Monumento Natural, los meandros del río Nora marcan los límites entre el concejo de Oviedo y Las Regueras, este conjunto hidrogeológico se forma entre San Pedro de Nora y su desembocadura al río Nalón.
Estas dos panorámicas de 4 fotofrafías tienen un margen, entre ellas de 24 h., y en ellas quiero mostrar la importancia que el cielo tiene en la fotografía de paisaje. En ese espacio de tiempo el paisaje en sí no cambia para nada, pero el cielo hace de cada fotografía una imagen distinta. 
Una ruta por uno de los parajes más sorprendentes de Asturias, que seguramente muchos no conozcáis y que os animo a que visitéis, no dejaros en el camino una pequeña parada en la iglesia prerrománica de San Pedro de Nora.

No hay comentarios:

Publicar un comentario