jueves, 12 de febrero de 2015

Muyeres - Mujeres






Esta entrada queremos  dedicala al principal motor d'una sociedá qu'esperemos camudé pal bien de los sos habitantes, les muyeres de Marruecos.
Nos nuesos viaxes pel país vamos viendo a los homes baltaos o nos chigres, onde ye bien raru ver muyeres. Pero son elles les protagonistes de la vida cotidiana de la comunidá, anguaño la muyer marroquina atópase metanes un desafíu social, nel centru del conflictu ente'l discursu tradicional basáu na identidá y el discursu que defende los valores democráticos modernos.
Con esti pequenu reportaxe queremos estimar los momentos intensos que pasamos al pie de elles.







 Esta entrada  queremos dedicarla al principal motor de una sociedad que esperemos cambié para el bien de sus habitantes, las mujeres de Marruecos.
En nuestros viajes por el país vamos viendo a los hombres tumbados o en los bares, donde es muy raro ver mujeres. Pero son ellas las protagonistas de la vida cotidiana de la comunidad, actualmente la mujer marroquí se encuentra en medio de un desafío social, en el centro del conflicto entre el discurso tradicional basado en la identidad y el discurso que defiende los valores democráticos modernos.
Con este pequeño reportaje queremos agradecer los momentos intensos que pasamos junto a ellas.







No hay comentarios:

Publicar un comentario