jueves, 5 de febrero de 2015

"El Tren Burra"



 "El Tren Burra" ,llamáu asina pola so baxa velocidá, circuló ente 1915 y 1969 por diversu pueblos del sur de la provincia de Llión. Nuna dómina na que les carreteres yeren inesistentes o de bien mala calidá, al traviés d'esti tren que conectaba coles llínees ferriales principales, dábase entrada y salida a tou tipu de mercancíes na zona." (Info)
Nel pueblu de Campazas l'antigua estación, anque en ruines, sigue de pie polo que quixímos recuperar la so hestoria con una pequena serie de semeyes nocherniegues.
 Al pie de Chyky Sunamy nuna fría nueche d'iviernu.



 "El Tren Burr " ,llamado así por su baja velocidad, circuló entre 1915 y 1969 por diversos pueblos del sur de la provincia de León. En una época en la que las carreteras eran inexistentes o de muy mala calidad, a través de este tren que conectaba con las líneas férreas principales, se daba entrada y salida a todo tipo de mercancías en la zona." (Info)
En el pueblo de Campazas la antigua estación, aunque en ruinas, continúa en pie por lo que hemos querido recuperar su historia con una pequeña serie de fotos nocturnas.
 Junto a Chyky Sunamy en una fría noche de invierno.



No hay comentarios:

Publicar un comentario