martes, 12 de agosto de 2014

Espadaña de Lozoya



Asitiada na devesa de la sierra norte de Madrid, la Espadaña del Terciu de la Trinidá fué el nuesu destín fotográficu nesti viaxe. La idea yera realizar una semeya de la Ponte Congosto pero por diversu motivos refugar, escoyendo esta singular ruina pa pasar otra nueche de semeyes na devesa, xuntu al pueblu de Villavieja  de Lozoya.
Nesti viaxe tuvimos  acompañaos de Milagros, Xulio y la so fía Irene, qu'empezó a facer los sos primeros galanes en fotografía nocherniega, una nueche pa recordar y repitir.

Espadaña I

Situada en la dehesa de la sierra norte de Madrid, la Espadaña del Tercio de la Trinidad fué nuestro destino fotográfico en este viaje. La idea era realizar una foto del Puente Congosto pero por diversos motivos lo desechamos, eligiendo esta singular ruina para pasar otra noche de fotos en la dehesa, junto al pueblo  de Villavieja de Lozoya.
En este viaje estuvimos  acompañados de Milagros, Julio y su hija Irene, que empezó a hacer sus primeros pinitos en fotografía nocturna, una noche para recordar y repetir.

Espadaña II

Encina

No hay comentarios:

Publicar un comentario